دانلود تحقیق در مورد روابط عمومی، در قالب doc و در 67 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف روابط عمومی، فصل اول: اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی، فصل دوم: انجمن ها و نهادهای حرفه ای و تخصصی روابط عمومی در ایران…
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
تعداد مشاهده: 357 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 64 کیلوبایت
دانلود تحقیق در مورد روابط عمومی،
در قالب doc و در 67 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تعریف روابط عمومی
فصل اول: اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
فصل دوم: انجمن ها و نهادهای حرفه ای و تخصصی روابط عمومی در ایران و جهان
اهداف انجمن های روابط عمومی
انواع روابط عمومی
عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی
انجمن های روابط عمومی در جهان
انجمن های بین المللی روابط عمومی
تاریخ روابط عمومی در ایران
جمع بندی
فصل سوم: انجمن ها، مؤسسات و شرکت های بزرگ روابط عمومی در جهان
انجمن های جهانی روابط عمومی
انجمن جهانی ارتباط گران بازرگانی
انجمن های افکار عمومی
انجمن جهانی افکار عمومی AAPOR
انجمن اجرایی
انجمن اجرایی و کمیته ها
رای دادن و هدایت تجارت
خزانه و سرمایه
زبان
نمادهای روابط عمومی در ایالات متحده امریکا
انجمن روابط عمومی آمریکا
روابط عمومی در قاره آسیا
روابط عمومی در قاره اروپا
روابط عمومی در قاره آمریکا
فصل چهارم: روابط عمومی سیاره ای روابط عمومی در عصر حاضر
جهانی شدن روابط عمومی
آینده روابط عمومی
جایگاه روابط عمومی در ایران
روابط عمومی در هزاره سوم
جمع بندی
فصل پنجم: مفهوم مدیریت و روابط عمومی مقدمه
ویژگی های یک مدیر روابط عمومی اندیشمند
کاستی های مدیریت روابط عمومی
جمع بندی
فصل ششم: کاربرد اینترنت در روابط عمومی
پست الکترونیکی
مجله الکترونیک
برد الکترونیکی
تلفن گویاگ
مجله ویدئویی
ماهواره
نتیجه گیری
مقدمه تحقیق:
تعریف روابط عمومی:
جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر، روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی میداند که با آن سروکار دارند.
رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تألیفات گوناگونی در این رشته دارد، این تعریف را پیشنهاد میکند:
روابط عمومی عبارت است از دانشی که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه میکوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند به دست آورند.
درواقع روابط عمومی، هنری است که به کمک آن میتوان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام کارمندان، مشتری ها و مردمی که با آن سروکار دارند، قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها میکوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آن ها سروکار دارند، به دست آورند….