مدیریت پرتفولیوی پروژه و موفقیت آن با تلفیق و درگیرسازی مشتری به عنوان واسطه، در قالب پی.دی.اف و در 22 صفحه، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت پرتفولیوی پروژه و یکپارچه سازی مشتری، مدیریت پرتفولیوی پروژه، ادغام مشتری در سطح پروژه، یکپارچه سازی مشتری در سطح پرتفولیو از مشتری واحد به پرتفولیوی مشتری، مدیریت
دسته بندی: مدیریت » مدیریت پروژه
تعداد مشاهده: 265 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 415 کیلوبایت
مدیریت پرتفولیوی پروژه و موفقیت آن با تلفیق و درگیرسازی مشتری به عنوان واسطه
در قالب پی.دی.اف و در 22 صفحه شامل:
چکیده
مقدمه
مدیریت پرتفولیوی پروژه و یکپارچه سازی مشتری، مدیریت پرتفولیوی پروژه
ادغام مشتری در سطح پروژه
یکپارچه سازی مشتری در سطح پرتفولیو از مشتری واحد به پرتفولیوی مشتری
مدیریت پرتفولیوی مشتری از طریق فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
یک چارچوب مفهومی برای موفقیت
تأثیر خلق ارزش بر موفقیت پرتفولیوی پروژه، تعریف موفقیت پورتفولیوی پروژه
تعریف ارزش
ارزش ارتباط برای مشتری
ارزش ارتباط از جانب مشتری
تأثیر ارزش ارتباط بر موفقیت پورتفولیوی پروژه
تأثیر یکپارچه سازی مشتری بر ارزش ارتباط، ابعاد یکپارچه سازی مشتری
تأثیر یکپارچه سازی مشتری بر ارزش ارتباط
مقدار و شدت ادغام مشتری در فازهای مختلف فرآیند مدیریت پورتفولیو پروژه
روابط بین مدیریت پورتفولیو پروژه و مدیریت ارتباط با مشتری
ارتباط یکپارچه سازی در فازهای مختلف فرآیند مدیریت پورتفولیو پروژه
بحث و نتیجه گیری