دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن، در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بیان مسأله یا موضوع تحقیق، ضرورت انجام تحقیق، هدف از مطالعه موضوع
دسته بندی: مدیریت » مدیریت مشتری
تعداد مشاهده: 89 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 135
حجم فایل: 559 کیلوبایت
دانلود پایان نامه با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن،
در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
بیان مسأله یا موضوع تحقیق
ضرورت انجام تحقیق
هدف از مطالعه موضوع
پیشینه تحقیق
فرضیات
تعریف عملیات متغیرها
ابزار گرد آوری دادهها
جامعه آماری
مراحل انجام تحقیق
تعریف مفاهیم
محدودیتها- موانع و مشکلات تحقیق
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی
1- تاریخچه
ادویه ی مرکبه و شناخت مفردات طبی
دارو شناسی در ایران
2- تکنولوژی
3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)
ساخت محلول
بخش دوم: مباحثی در مورد مشتری
1- مشتری کیست؟
قبل از اینکه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید
مقدمه
حقایق مسلم درباره مشتریان
یکی از مدیران فورد در مورد مشتری میگوید:
مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار
خودتان را به جای مشتری بگذارید
چرا مشتریانمان را از دست میدهیم
مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری
هنری فورد در این خصوص میگوید:
هدف سازمان شما ایجاد مشتری است
اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر
با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید.
هر یک از کارکنان شما باید مشتریانتان را ملاقات کنند.
2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازهگیری رضایت مشتری»
تعاریف
شرح فعالیتها
کلیات
ارتباط با مشتری
نحوه اندازهگیری میزان رضایت مشتری
3- «روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتریان»
تعاریف
مسئولیت و اختیار
شرح فعالیتها
بخش سوم: بازاریابی
تعریف
1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
3- آمیخته های بازاریابی
روش تحقیق
مصاحبه و اخذ نظرات کتبی بوسیله پرسشنامه:
منابع اطلاعات
اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانهها:
بررسی فرضیهها:
فرضیه 1:
فرضیه 2:
فرضیه 3:
فرضیه 4:
فرضیه 5:
فرضیه 6:
تحلیل یافتههای پرسشنامه ای
تبلیغات برای فروش
نتیجه گیری
پیشنهادات
توصیه به سایر دانشجویان
نمونه پرسشنامه
منابع
بیان مسأله یا موضوع تحقیق: ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شرکت داروسازی ثامن، در طی یک دوره دوماهه از سطح بیمارستانها و داروخانههای سطح شهر مشهد میباشد.
ضرورت انجام تحقیق:
خوشبختانه کشور در زمینه محلولهای تزریقی (سرم) و آب مقطر جهت تزریق انواع آمپولها به خودکفایی نسبی رسیده است و دولت جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی از واردات این نوع محصولات جلوگیری مینماید، البته واردات فرآوردههای تزریقی به دلیل حساسیت پزشکی آن و امکان ورود انواع بیماریهای واگیر مثل ایدز و هپاتیت بسیار با احتیاط انجام میشود.
در حال حاضر سالانه حدود 70000000 واحد سرم در حجمهای 500CC و 1000CC و 3000CC و 150000000 واحد آب مقطر در حجمهای 5CC و 10CC توسط شرکتهای تولیدکننده به بازار داخلی عرضه میشود و با توجه به قریب الوقوع بودن ورود شرکتهای دیگری به بازار تولید این محصولات، لزوم هرچه بیشتر تحقیقات بازاریابی و توجه بیش از پیش به رضایتمندی مشتریان احساس میگردد. لذا یک شرکت تولیدی میبایست ضمن ارائه یک محصول با کیفیت، به نیازمندیهای کیفی و کمیمحصول نیز توجه داشته باشد.
تحقق چنین دستاوردی جز با اعمال مدیریت صحیح و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و در فضای تولید مناسب و توجه به فیدبک نظرات مشتریان ممکن نمیباشد، درحالیکه در صورت تغییر بینش و فعالیت علمیمیتوان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهای جهانی تولید نمود و از طریق توسعه این صنعت علاوه بر ارزآوری فراوان برای تعداد زیادی از افراد جامعه اشتغال نیز ایجاد نمود، که این گام با سیاستهای نظام جمهوری اسلامیدر جهت توسعه صادرات غیرنفتی و اولویت ایجاد اشتغال در جامعه جوان کشور ایران هم راستا خواهد بود…