قیمت: 49000 ریال
موضوع:
تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
“مقدمه”
امروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزانی بها می دهند باز هم از از آن ارزانتر می خواهند چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت می دهند انتظار دارند کار از این هم آسان تر و شتابانتر شود، اگر به جنبه ی هنری کالا توجه دارند می خواهند هنر را در آن جلوه گر ببینند، اگر خواهان راهنمایی های کار شناسی هستند میل دارند چنان با صمیمیت، دقت و شکیبایی، با ان ها رفتار شود که احساس کنند خود تنها مستری بنگاه می باشند، امروزه هر مسزانی برای خواسته های مشتری تصور کنیم باز هم از آن فراتر می خواهد. از همین رواست که شرکت هایی همچون رولکس، آی بی ام، جنرال موتورز به سرازیری افتاده اند. یک یا چند شرکت در بازار این غولها به پا خاسته و با افزایش ارزشهایی که به مشتریان می رسانند، از راه کاستن از قیمت، بهسازی فرآورده ها و با خدمات دلخواه، گوی سبقت را ربوده اند.
فهرست مطالب
فهرست 1
پیشگفتار 3
“مقدمه” 5
بیان مسئله: 6
هدف: 6
فرضیه تحقیق: 7
روش تحقیق: 7
مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق 10
تعریف خدمات 10
2-1 خصوصیات خدمات 11
3-1 ارتباط خدمات و کالا 12
4-1 کانالهای توزیع در بخش خدمات: 15
5-1 توزیع خدمات: 15
6-1 بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: 16
7-1- بازار یابی خدمات: 17
8-1- کالا: 18
9-1- مراحل فرایند پذیرش کالا: 18
10-1 کیفیت خدمات: 20
مبانی نظری تحقیق 23
1-2 نظریه ها 23
2-2 بررسی چند دیدگاه: 23
1-2-2- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش: 23
2-2-2- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: 26
3-2- نتیجه: 27
مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق 29
مقاله بازاریابی مبنی بر انسان 29
2-3- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند 30
3-3- هفت کلید استراتژی خدمات 32
4-3 بازاریابی مدیریت بازار 33
5-3- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی 34
روش آزمون فرضیه: 35
6-3 نتیجه 37
1-3- تعاریف و مفاهیم 40
2-3- تعیین عوامل ومتغیر ها: 40
3-3- تعیین روابط بین متغیر ها: 41
1-4: مقدمه: 61
2-4- نتایج تحقیق: 61
3-4- پیشنهادات: 63
فهرست منابع و ماًخذ: 68