دانلود تحقیق با موضوع میزان رضایت مندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تأمین اجتماعی تهران، در قالب word و در 248 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: زمانی تصور می شد جلب رضایت مخاطبان، مختص شرکتهای تجاری است که برای بقاء
دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی
تعداد مشاهده: 89 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 248
حجم فایل: 1,505 کیلوبایت
دانلود تحقیق با موضوع میزان رضایت مندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تأمین اجتماعی تهران،
در قالب word و در 248 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
زمانی تصور می شد جلب رضایت مخاطبان، مختص شرکتهای تجاری است که برای بقاء در بازار رقابتی، با بسیج تمامی امکانات، درصدد برآوردن انتظارات و خواستههای مشتریان خود هستند، اما این باور در دهههای اخیر تغییر کرده است. امروزه سازمانهای بزرگ و کوچک، دولتی و خصوصی حتی اگر از سوی هیچ رقیبی تهدید نشوند، باز هم با اتخاذ راه کارهایی تلاش می کنند، بالاترین میزان رضایت مندی مخاطبان خود را با ایجاد وجهه مثبت کسب کنند. امروزه سازمانها به این اعتقاد رسیده اند که بهترین سرمایه، مردم هستند. طبعاً سازمانی که دارای چنین نگرشی باشد، رفتارهایی را از خود بروز میدهد که باعث تداوم ارتباطش با مردم شود…