دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

ارزیابی زمینه های بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت دانش در بانک سپه

امروزه در فضای جدید رقابتی، کلید اساسی حیات سازمان ها را مشتری تشکیل می دهد. در دهه اخیر با روی کار آمدن بانک های خصوصی در ایران، بانک های دولتی از نظر توان رقابتی (جذب و حفظ مشتری)، روند نزولی داشته اند. این مقاله سعی دارد تا با شناسایی یک راه حل مناسب، بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در این بانک ها ر

دسته بندی: مدیریت » مدیریت دانش

تعداد مشاهده: 197 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل: 716 کیلوبایت

ارزیابی زمینه های بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت دانش در بانک سپه

در قالب پی. دی. اف و در 10 صفحه شامل:

چکیده

مقدمه

مرور ادبیات:

مدیریت ارتباط با مشتری

ماژول های مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه

روش شناسی تحقیق

روایی و پایایی پرسش نامه

معیارها و شاخص های تحقیق

بررسی وضعیت موجود مدیریت دانش و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه

تحلیل عاملی اکتشافی (مرتبه اول و مرتبه دوم) مربوط به سوالات مدیریت دانش

تحلیل عاملی اکتشافی مربوط به سوالات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

نتایج تحلیل رگرسیون متغیرها

نتیجه گیری

چکیده:

امروزه در فضای جدید رقابتی، کلید اساسی حیات سازمان ها را مشتری تشکیل می دهد. در دهه اخیر با روی کار آمدن بانک های خصوصی در ایران، بانک های دولتی از نظر توان رقابتی (جذب و حفظ مشتری)، روند نزولی داشته اند. این مقاله سعی دارد تا با شناسایی یک راه حل مناسب، بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در این بانک ها را افزیش دهد، تا فاصله رقابتی ایجاد شده میان این بانک ها و سایر بانک های خصوصی کاهش یابد. توجه به مدیریت دانش یک عامل مهم در روند بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری محسوب می گردد. به منظور بررسی میزان تأثیر مدیریت دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش به سه عامل اساسی (دانش مشتری، دانش کارکنان و دانش بازار) تقسیم شده و میزان تأثیر هر یک از این عوامل بر بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری سنجیده می شود. بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی به عنوان نمونه آماری انتخاب می گردد. از روش تحلیل عاملی اکتشافی، آزمون همبستگی، تحلیل رگرسیون چند متغیره برای آنالیز داده ها استفاده می شود و نتایج حاصله گزارش می گردد.

  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • مدیریت دانش
  • دانش مشتریان
  • دانش کارکنان
  • دانش بازار
  • ارزیابی
  • زمینه
  • بهبود
  • عملکرد
  • مدیریت
  • ارتباط
  • مشتری
  • استفاده
  • مدیریت دانش
  • بانک سپه
  • خرید
  • فروش
  • جزوه
  • گزارش
  • تحقیق
  • پروژه
  • پژوهش
  • مقالهارزیابی
  • زمینه
  • های
  • بهبود
  • عملکرد
  • مدیریت
  • ارتباط
  • با
  • مشتری
  • با
  • استفاده
  • مدیریت
  • دانش
  • بانک
  • سپه

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.