مقاله ترجمه شده با عنوان مطالعه فن آوری های موجود بازیافت گرمای گازهای خروجی برای کاربردهای موتور دیزل HD، به همراه اصل مقاله
دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک
تعداد مشاهده: 235 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: Word
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 915 کیلوبایت
مقاله ترجمه شده با عنوان مطالعه فن آوری های موجود بازیافت گرمای گازهای خروجی برای کاربردهای موتور دیزل HD، به همراه اصل مقاله
عنوان انگلیسی مقاله:
Study of available exhaust gas heat recovery technologies for HD diesel engine applications
عنوان فارسی مقاله:
مطالعه فن آوری های موجود بازیافت گرمای گازهای خروجی برای کاربردهای موتور دیزل HD
دسته بندی: مهندسی مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
چکیده مقاله:
Greenhouse effect, diminishing petroleum supplies and increasing fuel cost have motivated governments and diesel engine manufacturers to reduce engine emissions and increase fuel economy. During recent years, various efforts were made to improve further diesel engine efficiency and fuel economy and, thus, to curtail CO2 and other gaseous and particulate emissions (Binder and Schwarz, 2002; Hountalas et al., 2002, 2005a,b).
Combination of advanced injection timing, high injection pressure and high boost pressure can reduce specific fuel consumption of DI (Direct Injection) diesel engines (Hountalas et al., 2005a). Improvement of DI diesel engine efficiency can be attained by improving the thermodynamic efficiency of the operating cycle or by reducing its mechanical losses (Hountalas et al., 2006; Heywood, 1988).
ترجمه چکیده:
اثرات گلخانهای، کاهش ذخایر نفت خام و افزایش هزینههای سوخت، دولتها و سازندگان موتورهای دیزل را بر این داشته تا گازهای خروجی موتور را کاهش داده و مصرف سوخت را اقتصادیتر کنند. در سالهای اخیر تلاشهای زیادی برای کاهش دیاکسیدکربن، گازهای دیگر و انتشار موارد معلق بمنظور بهبود بیشتر کارایی موتور دیزل و اقتصادیتر کردن سوخت صورت گرفته است. تلفیق زمانبندی پیشرفته تزریق، فشار بالای تزریق و فشار تقویتی زیاد میتواند مصرف سوخت ویژه در موتورهای دیزلی که با تزریق مستقیم (دیآی) کار میکنند، کاهش دهد. پیشرفت بازده موتور دیزل دیآی میتواند از طریق عملکرد ترمودینامیک چرخه عملیاتی یا کاهش اتلاف مکانیکی، حاصل شود.