خانه
عناوین مطالب
تماس با من
دانلود مقالات - سایت 2016
پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی
دانلود مقالات - سایت 2016
پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی
جدیدترین یادداشتها
همه
تعمیر کولر و آب گرمکن
ترجمه مقاله فناوری اطلاعات
تماشاگر رهایی یافته
ترجمه مقاله نانو کریستال نانو سیم لایه نانو
پرسشنامه ارزیابی زیرساخت های مدیریت دانش در سازمان
پایان نامه کارشناسی ارشد مخابرات سیستم پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728 بر روی پردازنده TMS320C5402
علم تغییرات زمینشناسی و باستانشناسی زرگون (زیرکون) گرانیت حسن روبات نوع A دوره پرمیان، کمربند سنندج
ترجمه مقاله تورم چیست و چگونه به وجود میآید؟، به همراه اصل مقاله
آموزش گام به گام سیستم گرمایش از کف
ترجمه مقاله کهکشان ها
بایگانی
خرداد 1396
1
مرداد 1395
1
خرداد 1395
2
اردیبهشت 1395
14586
جستجو
آمار : 150515 بازدید
Powered by Blogsky
ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان
عنوان انگلیسی مقاله:
Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
خرید فایل
ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی
بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تاثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان
ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری
ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
ارزیابی زمینه های بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت دانش در بانک سپه
بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
تصادفی
ترجمه مقاله خواص ضد میکروبی جوراب های محافظت شده با نانوذرات نقره
ترجمه مقاله اثرات ایندول بوتیریک اسید بر ریشه زایی کرومولانا ادوروتا
ترجمه مقاله عملکرد مدیریت استراتژیک
ترجمه مقاله تست توزیع نرمال در برابر توزیع منطقی
طراحی بهینه شبکه برق برای یک مزرعه بادی بزرگ دریایی
Ali
سهشنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 08:38
0
لایک
نظرات
0
+ ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.