دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک، در قالب doc و در 122 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: طرح تحقیق، بیان موضوع یا تعریف مسأله، ضرورت انجام تحقیق، پیشینه تحقیق، فرضیات، تعریف عملیات متغیرها،
دسته بندی: کارآفرینی » تولیدی
تعداد مشاهده: 284 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 122
حجم فایل: 81 کیلوبایت
دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک،
در قالب doc و در 122 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح تحقیق
بیان موضوع یا تعریف مسأله
ضرورت انجام تحقیق
پیشینه تحقیق
فرضیات
تعریف عملیات متغیرها
نوع تحقیق و دلایل آن
ابزار گردآوری داده ها
جامعه آماری
مراحل انجام تحقیق
تعریف مفاهیم
محدودیت ها
فصل دوم: ادبیات تحقیق
بخش اول: آشنایی با صنعت چرم سبک
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازی
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمی
بخش دوم: مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال
تعریف استراتژی
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی
الف- استراتژی جایگزینی واردات
ب- استراتژی توسعه صادرات
انواع استراتژی های رقابتی عام
رهبری در هزینه
تمایز محصول
تمرکز (محدودنگری)
میانه رویتعریف بازاریابی
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
1- استراتژی بازاریابی یکسان
2- استراتژی بازاریابی تفکیکی
3- استراتژی بازاریابی تمرکزی
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازار های بین المللی
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی
آمیخته محصول
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی
آمیخته تشویق و ترفیع
اجزای تشویق و ترفیع
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
2- تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل (Deciding wether to go abroad)
84
3- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل (Deciding Which market to enter) 86
4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی (Diciding how to enter the market) 88
5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل (Deciding on the markting program) 96
6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل (Diciding on the marketing organizition) 104
فصل سوم: روش تحقیق
مصاحبه با مدیران واحدها
جامعه آماری
منابع اطلاعات
فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها
اطلاعاتی راجع به مدیران مراکز
بررسی فرضیه ها
فرضیه 1
فرضیه 2
فرضیه 3
فرضیه 4
فرضیه 5
تحلیل یافته های مصاحبه ای
تولید کنندگان
فروشندگان
مشتریان
تبلیغات برای فروش
فصل پنجم) نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
منابع
اهداف تحقیق:
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازی:
انسان های نخستین به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شکار حیوانات می زدند. پوست نیز جایگاه ویژه ای داشته است. چراکه این فرآورده دامی، بهترین وسیله پوشش انسان ها برای جلوگیری از خطرات گوناگون بوده است. این نوع استفاده از پوست را می توان منصوب به عصر یخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اولیه از استخوان و سنگ های تیز به منظور از بین بردن گوشت های اضافی و ضایعات پوست استفاده می کرد. ولی به زودی به فساد پذیری سریع این نوع پوست ها در مقابل انواع میکروب ها و باکتری ها پی برد. بعدها مبادرت به خشک کردن پوست در برابر آفتاب یا آتش کرد که بازهم پوستی شکننده و غیر قابل استفاده بدست می آورد. تا این که سرانجام متوجه فوائد عصاره های گیاهی برای جلوگیری از فساد پوست گردید…