- عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
- عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه خرید آنلاین
- دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
- فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
- دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
- خرید ترجمه مقاله
چکیده ترجمه
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس می باشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالبا در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی می باشد.
کلمات کلیدی
- تجارت الکترونیک
- اطلاعات
- فروش
- رفتار مشتری
- وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالبا بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو می باشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی می باشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها می باشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم می باشد.
اطلاعات فایل
- فرمت: zip
- حجم: 0.36 مگابایت
- شماره ثبت: 411
خرید فایل
مقالات مرتبط
- بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی…
- دسته: کامپیوتر و IT فرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی خلاصه برای تحقیق برروی فروش آنلاین، سه رویکرد جدا ووسیع،تقابل انسان-کامپیوتر،رفتار، ...
- نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در…
- عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing:A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت ...
- تجارت الکترونیک - 7146
- عنوان مقاله: تجارت الکترونیک قالب بندی: PDF , word , PPT شرح مختصر تجارت الکترونیکی را می توان انجام هر گونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. ...
- اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک -
- عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین دسته: اقتصاد فرمت فایل ...
- تجارت الکترونیک - 6925
- عنوان پایان نامه: تجارت الکترونیک شرح مختصر تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال های اخیر رشد ...
- امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های…
- عنوان: امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین
- ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در…
- عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ...