- عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses
- عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات:عدالت محوری و واکنش های احساسی
- دسته: مدیریت
- فرمت فایل ترجمه شده: WORD
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
- لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
چکیده ترجمه
این پژوهشی به بررسی ارتباط بین عدالت محوری، هیجانات، و رضایت در طی بهبود خدمات (SR) می پردازد. تحقیق کنونی مدلی را مطرح می کند که به تحلیل تاثیرات مستقیم عدالت بر روی رضایت به همراه تاثیر غیرمستقیم آن از طریق احساسات می پردازد. بررسی میدانی که درک مصرف کننده از شرایط بهبود خدمات (SR) در بخش تلفن همراه مد نظر قرار می دهد، این مدل را آزمایش می کند. این مقاله به بررسی تاثیرات نسبی ابعاد مربوط به عدالت محوری بر روی رضایت و احساسات ایجاد شده توسط بهبود خدمات (SR) می پردازد. نتایج نشان می دهد که هر سه بعد عدالت محوری رضایت را تحت تاثیر قرار می دهد، و عدالت رویه ای بیشتریت تاثیر نسبی را نشان داده و همچنین تنها بعدی می باشد که احساسات را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان می دهد که هیجانات منفی می تواند به عنوان واسطه ای در مورد تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت با بهبود خدمات (SR) باشد.
مقدمه
فاکتورهایی که خارج از کنترل سازمان ها می باشد، تولید و ارائه خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از خدمات مبتنی بر فرد می باشند که نیازمند روابط متقابل متنوعی با مصرف کننده و هماهنگی بین خدمات دهنده های مختلف می باشد. بنابراین کیفیت ارائه خدمات بستگی به وضعیت و رفتار کارکنان، انتظارات مصرف کننده، و رفتار مصرف کنندگان دیگر نیز دارد. علاوه بر این تولید و مصرف بسیاری از خدمات که در زمان یکسان واقع می شود به این معنی می باشد که هیچ نظارتی در ارتباط با ارائه خدمات وجود ندارد. اگرچه شرکت های خدمات دهنده تلاش می کنند تا سطح کیفیتی بالایی در فعالیت هایشان داشته باشند آن ها قادر نخواهند بود تا به طور کل موانع را طی ارائه خدمات از بین برند. حتی سازمان های مشتری محوری که دارای برنامه هایی با کیفیت بالا می باشند قادر به از بین بردن تمام موانع مربوط به ارائه خدمات نمی باشند. بهبود خدمات (SR) در شرکت ها به معنی لحظاتی می باشد که برای رضایت مشتریان و قوی کردن روابط با آن ها دارای اهمیت می باشد.
اطلاعات فایل
- فرمت: zip
- حجم: 0.11 مگابایت
- شماره ثبت: 411
خرید فایل
مقالات مرتبط
- تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان…
- اطلاعات فایل نویسنده: محسن صادقی دسته بندی: مدیریت قیمت: 6000 تومانعنوان: تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات قالب: Word تعداد صفحات: 47 با توجه به تغییرات تدریجی که در صنعت ...
- تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان…
- عنوان مقاله: تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات قالب بندی: Word شرح مختصر با توجه به تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری به وجود آمده و به دلیل رقابت زیاد ...
- ارزیابی اثر درک مشتریان از منصفانه بودن…
- عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants عنوان فارسی مقاله: اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در ...
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر روی…
- عنوان کامل مقاله: بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفاده از مدل E.Servqual بر روی رضایتمندی مشتری شرح مختصر در سال های اخیر خدمات بانکداری الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و ...
- روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی،…
- دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 68 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 61 روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی خلاصه: هدف- هدف از این ...
- مقاله با موضوع بررسی رابطه عدالت سازمانی…
- مقاله با موضوع بررسی رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدمات، مطالعه موردی شرکت جاویدان انرژی کیش دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی تعداد مشاهده: 531 مشاهده ...
- اثر نام تجاری داخلی بر تعهد کیفیت خدمات…
- عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT - STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN عنوان فارسی مقاله: تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه ...