دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی

  • عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation
  • عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
  • دسته: اقتصاد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 47
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق تر مصرف کنندگان و رابطه شان با محصولات نه تنها برای درک موقعیت یابی های «شناختی» محصولات فعلی ست، بلکه اجازه پیشرفت استراتژی های موقعیت یابی محصولات جدید را نیز می دهد. شت (1983) با توجه به تصدیق این دیدگاه روان شناختی تر در مورد بازار نشان می دهد که بازاریابی جامع محصولات در سال 1980 هم برای محققان و هم مدیران در صورتی به دست می آید که در حال حاضر نه، اتخاذ این گرایش مبتنی بر مصرف کننده را به جای چیزی که صرفا بر ویژگی های محصول تمرکز دارد، نپذیرند. کاربرد دورنمای ارزش های شخصی در بازاریابی محصولات مصرف کننده را می توان از لحاظ نظری به دو دیدگاه زمینه ای، «کلان» نشان دهنده جامعه شناسی و «خرد» نشان دهنده روانشناسی (رینولدز، 1985) طبقه بندی می شود. دیدگاه کلان به روش پژوهش زمینه یاب استاندارد اشاره دارد که با طرح طبقه بندی در دسته بندی پاسخ دهندگان به خوشه ها یا گروه های از پیش تعیین شده ترکیب شده است (بعنوان مثال روش شناسی VALS از موسسه تحقیقاتی استنفورد). سپس محصولات و استراتژی های موقعیت یابی آنها به سوی توسل به این گروه های هدف جامع هدایت می شود، از قبیل توسل به مرکز هدف مریل لینچ برای جهت گیری انجام دهنده ای که تمایل به صادر نمودن و «پیشرفت نمودن» دارد (پلامر، 1985). رینولدز (1985) تذکر می دهد که اعتبار ظاهری شدید اینها نسبت به طبقه بندی های کلی در ارائه درک، به طور خاص، در مورد چگونگی جنبه های واقعی محصول متناسب با زندگی مصرف کننده موفق نمی باشد. به این ترتیب، رویکرد زمینه یابی کلان تنها به بخشی از پاسخ، یعنی جهت گیری ارزش کلی در بخش های هدف بازار می پردازد. عدم وجود، مولفه کلیدی تعریف استراتژی موقعیت یابی می باشد- ارتباط بین محصول و نقش شخصی آن در زندگی مصرف کننده. دیدگاه روانشناختی ارائه شده بر اساس نظریه وسیله-هدف توسط رویکرد «خرد» (گاتمن 1982)، به طور خاص بر روی ارتباط بین ویژگی هایی تمرکز می نماید که در محصولات وجود دارد («هدف»). این نتایج برای مصرف کننده توسط ویژگی ها و ارزش های شخصی ارائه شده («وسیله») و موجب تقویت این نتایج می شود. دورنمای وسیله-هدف به دقت در موازات منشا نگرش پژوهش ارائه شده توسط نظریه ارزش- انتظار قرار دارد (روزنبرگ، 1956)، که ثابت می نماید که رفتارهای مصرف کنندگان پیامدی دارد و این مصرف کنندگان یاد می گیرند پیامدهای خاص را به ویژگی های خاص محصول که از طریق رفتار خرید شان تقویت شده مربوط سازند. سپس، فرضیه رایج این است که مصرف کنندگان یاد می گیرند محصولات حاوی ویژگی باشد که ابزاری برای دستیابی به پیامدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. نظریه وسیله- هدف به سادگی با منطق اساسی مشخص می نماید که چرا این پیامدها مهم می باشند، یعنی، ارزش های شخصی آن ها را تعیین می نماید.

تمرکز این مقاله بر روی شرح جزئیات مخصوص در مورد روش مصاحبه دقیق و تجزیه و تحلیل، به اصطلاح «نردبانی» قرار دارد(گاتمن و رینولدز، 1979؛ رینولدز و گاتمن، 1984)، تا سلسله مراتب وسیله-هدف تعریف شده توسط این عناصر کلیدی و ارتباطات آنها را کشف نماید. ترکیب عناصر همبسته یا نردبانی، ارتباط بین محصول و فرایند ادراکی مصرف کنندگان را نشان می دهد، که همان طور که قبلاً اشاره شد، موجب درک مستقیم تر و بدین گونه درک مفید تر مصرف کنندگان می شود.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.28 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن…
عنوان انگلیسی مقاله: Reynolds and Gutman Mean end Analysis عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن دسته: آمار فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه ...
ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش…
عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions عنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها دسته: اقتصاد - بازاریابی ...
ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر…
عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی فرمت فایل ...
ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی…
عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات ...
ترجمه مقاله عوامل موثر در خرید مارک های…
عنوان انگلیسی مقاله: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی ...
رابطه ویژگی های شخصیتی مصرف کننده و…
عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers عنوان فارسی مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف ...
جایگاه محصولات دسینی در بازار - 12912
دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 400 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 جایگاه محصولات دسینی در بازار مقدمه امروزه بسیاری ازشرکت ها وسازمان های موفق دنیا مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.