شناسائی استقرار به کارگیری هوش تجاری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره و گسترش کارکرد کیفیت در بانک ملت استان تهران، در قالب پاورپوینت و در 30 اسلاید، شامل کلیات پژوهش، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق، اهداف تحقیق، روش تحقیق و گردآوری اطلاعات، مدل مفهومی تحقیق، هوش تجاری…
دسته بندی: مدیریت » مدیریت استعداد
تعداد مشاهده: 365 مشاهده
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 623 کیلوبایت
شناسائی استقرار به کارگیری هوش تجاری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره و گسترش کارکرد کیفیت در بانک ملت استان تهران
در قالب پاورپوینت و در 30 اسلاید شامل:
کلیات پژوهش:
مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق، اهداف تحقیق، روش تحقیق و گردآوری اطلاعات، مدل مفهومی تحقیق، هوش تجاری، اهداف، الگوریتم اجرای تحقیق
تجزیه و تحلیل داده ها:
نتایج راند نهائی تکنیک دلفی برای نیازمندیهای مشتریان، نتایج راند نهائی تکنیک دلفی برای الزامات فنی، نمایه گرافیکی اولویت نیازمندیهای مشتریان از هوش تجاری، تعیین اولویت الزامات فنی با استفاده از تکنیک QFD، روابط نیازمندیهای مشتریان و الزامات فنی براساس دیدگاه تیم QFD، اولویت الزامات فنی تولید براساس نیازمندیهای مشتریان،
اولویت نهائی الزامات فنی بکارگیری هوش تجاری، سنجش آمادگی بانک ملت جهت بکارگیری هوش تجاری، تحلیل اهمیت- عملکرد نتیجه گیری پژوهش:
خلاصـه، پیشنهادات به سازمان مورد مطالعه