دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها

  • عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
  • عنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
  • دسته: اقتصاد - بازاریابی - مدیرت
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
  • خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه

هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.

طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.

یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.

اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.

واژه های کلیدی:

مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار

مقدمه

هدف این مقاله، ارائه روش نردبانی و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقیقات علمی و بازار می باشد. این پژوهش بدین منظور، مطالعات مرکزی انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب های تجربی نویسندگان بررسی می نماید و استفاده از آن به خصوص در بازاریابی را مشخص می نماید. در ابتدا مقاله به توصیف مهارت های اصولی نردبان می پردازد که شامل تعریف آن و همچنین شرح ظهور و ارتباط آن با تئوری وسیله-هدف می باشد. مراحل اصلی این روش و نتایج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.27 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ...
ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی…
عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات ...
ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی -…
عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ...
ترجمه مقاله جهانی شدن و روند آن - 864
عنوان انگلیسی مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia عنوان فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا دسته: اقتصاد- بازاریابی - تجارت فرمت ...
ترجمه مقاله به سوی آینده اینترنت: بررسی…
عنوان انگلیسی مقاله: Towards the Future Internet - An Overview of Challenges and Solutions in Research and Standardization عنوان فارسی مقاله: به سوی آینده اینترنت - بررسی اجمالی از چالش ها و ...
یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای…
عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم دسته: مدیریت - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ...
ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار
عنوان انگلیسی مقاله: What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical study عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.