- عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
- عنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
- دسته: اقتصاد - بازاریابی - مدیرت
- فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
- دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
- خرید ترجمه مقاله
چکیده ترجمه
هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.
طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.
یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.
اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.
واژه های کلیدی:
مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار
مقدمه
هدف این مقاله، ارائه روش نردبانی و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقیقات علمی و بازار می باشد. این پژوهش بدین منظور، مطالعات مرکزی انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب های تجربی نویسندگان بررسی می نماید و استفاده از آن به خصوص در بازاریابی را مشخص می نماید. در ابتدا مقاله به توصیف مهارت های اصولی نردبان می پردازد که شامل تعریف آن و همچنین شرح ظهور و ارتباط آن با تئوری وسیله-هدف می باشد. مراحل اصلی این روش و نتایج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است.
اطلاعات فایل
- فرمت: zip
- حجم: 0.27 مگابایت
- شماره ثبت: 411
خرید فایل
مقالات مرتبط
- نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
- عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ...
- ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی…
- عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات ...
- ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی -…
- عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ...
- ترجمه مقاله جهانی شدن و روند آن - 864
- عنوان انگلیسی مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia عنوان فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا دسته: اقتصاد- بازاریابی - تجارت فرمت ...
- ترجمه مقاله به سوی آینده اینترنت: بررسی…
- عنوان انگلیسی مقاله: Towards the Future Internet - An Overview of Challenges and Solutions in Research and Standardization عنوان فارسی مقاله: به سوی آینده اینترنت - بررسی اجمالی از چالش ها و ...
- یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای…
- عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم دسته: مدیریت - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ...
- ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار
- عنوان انگلیسی مقاله: What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical study عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی ...