- عنوان انگلیسی مقاله: Review of Battery Charger Topologies, Charging Power Levels, and Infrastructure for Plug-In Electric and Hybrid Vehicles
- عنوان فارسی مقاله: بررسی توپولوژی شارژر باتری، سطح توان شارژ، و زیرساخت برای وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی قابل شارژ
- دسته: برق و الکترونیک
- فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 37
- لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
- خرید ترجمه مقاله
چکیده ترجمه
این مقاله به بررسی وضعیت جریان برق و بکارگیری شارژرهای باتری، سطح توان شارژ، و زیرساخت مربوط به وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی قابل شارژ می پردازد. سیستم های شارژر به دو نوع داخلی و خارجی با جریان برق یکسویه و دوسویه تقسیم می شوند. شارژ یکسویه نیازهای سخت افزاری را محدود کرده و مسئله اتصال داخلی را ساده می سازد. شارژ دوسویه از تزریق انرژی باتری به شبکه پشتیبانی می کند. شارژرهای داخلی معمولی برق را به دلیل وزن، فضا و فشارهای هزینه محدود می کنند. آن ها می توانند با محرک های الکتریکی برای جلوگیری از این مشکلات ترکیب گردند.
در دسترس بودن زیرساخت های شارژ، نیازهای مربوط به ذخیره سازی انرژی داخلی و هزینه ها را کاهش می دهد. سیستم های شارژر داخلی می توانند به صورت قابل هدایت یا اندوکتیو باشند. شارژر خارجی می تواند برای نسبت شارژ سطح بالا طراحی شده و از نظر اندازه و وزن محدودیت کمتری دارد. سطوح برق یعنی سطج 1 (ساده)، سطح 2(مقدماتی) و سطح 3 (فوری) مورد بحث قرار می گیرند. دورنمای آینده همانند شارژ در سطح جاده مطرح می گردد. شارژرهایی با سطوح توان مختلف و تنظیمات مربوط به زیرساخت بر مبنای مقدار برق، زمان شارژ، محل، هزینه و فاکتورهای دیگر نشان و مقایسه شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند.
کلمات کلیدی
- زیرساخت شارژ
- شارژرهای ترکیبی
- شارژرهای سطح 1، 2 و 3
- شارژ قابل هدایت و اندوکتیو
- وسایل نقلیه الکتریکی قابل شارژ (PEVs)
- وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی قابل شارژ (PHEVs)
- شارژرهای یکسویه و دوسویه
مقدمه
توجه زیادی در مورد فناوری های وسایل نقلیه الکتروتیکی (EV) و وسایل نقلیه الکترونیکی هیبریدی قابل شارژ (PHEV)، به دلیل کاهش در مصرف سوخت و کاهش در انتشار گازهای گلخانه ای، شده است [1]-[3]. PHEVs (وسایل نقلیه الکترونیکی هیبریدی قابل شارژ) دارای مزیت رانندگی در فواصل طولانی می باشند زیرا سوخت بنزینی آن ها به عنوان منبع ثانویه می توانند مورد استفاده قرار گیرد. ارتباط با شبکه برق الکتریکی، فرصت هایی را همچون خدمات جانبی، پشتیبانی از برق واکنش پذیر، دنبال کردن خروجی منبع انرژی تجدیدپذیر و تعادل ظرفیت ایجاد می کند. بر اساس هدف این مقاله، وسایل نقلیه قابل شارژ در کنار وسایل نقلیه الکتریکی قرار می گیرند.
اطلاعات فایل
- فرمت: zip
- حجم: 3.39 مگابایت
- شماره ثبت: 411
خرید فایل
مقالات مرتبط
- شارژ رایگان - 7406
- عنوان: شارژ رایگان شارژ رایگان همه اپراتورها به صورت آنی تا سقف 50 هزار تومان به صورت کاملا رایگان و کاملاااااا قانونی
- متعادل کردن بار بوسیله شارژرهای EV…
- اطلاعات فایل نویسنده: رسول نیستانی دسته بندی: مقالات ترجمه شده قیمت: 14000 توماندانلود اصل مقاله انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:9 تعداد صفحات فارسی به فرمت ورد:31 سال انتشار:2015 ناشر:IEEE TRANSACTIONS ON SUSTAINABLE ENERGY, ...
- سیستم های هیبریدی - 7133
- عنوان مقاله: سیستم های هیبریدی قالب بندی: Word شرح مختصر امروزه با توجّه به آلودگی های ناشی از خودروها و محدودیت های سوختهای فسیلی، کارخانه های خودروسازی گام مهمّی در مقابله با ...
- ترجمه مقاله مدل چند کاره ذخیره سازی یونی-…
- عنوان انگلیسی مقاله: MULTIFUNCTIONALMODULE LITHIUM-IONSTORAGE AND PHOTOVOLTAlC CONVERSION OF SOLAR ENERGY عنوان فارسی مقاله: مدل چند کاره ذخیره سازی یونی-لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی. دسته: برق فرمت فایل ترجمه شده: ...
- خودروهای هیبریدی و فناوری پیل سوختی -…
- عنوان: خودروهای هیبریدی و فناوری پیل سوختی فرمت فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 124 مقدمه امروزه با توجه به آلودگی های ناشی از خودروها و محدودیت های سوخت فسیلی، کارخانه های ...
- دانلود Radar برنامه رادار اندروید دریافت…
- عنوان: دانلود Radar برنامه رادار اندروید دریافت شارژ رایگان شرح مختصر برنامه جدید Radar که با ثبت نام و معرفی به دوستاتون خود میتونید به صورت نامحدود شارژ رایگان دریافت کنید. سیستم ...
- راهنمای جامع طراحی رایگان فروشگاه کارت…
- عنوان: راهنمای جامع طراحی رایگان فروشگاه کارت شارژ در 15 دقیقه جهت طراحی فروشگاه کارت شارژ هزینه های گزاف نپردازید! بسته راهنمای جامع طراحی رایگان فروشگاه کارت شارژ در 15 دقیقه، به ...