دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه خدمات بانکی

مقدمه

ما در این تحقیق به دنبال بررسی این موضوع هستیم که «آیا ناتوانی بانکهای ایرانی در برآورده کردن نیازها و خواسته های مشتریان یا به عبارتی عدم کاربرد صحیح بازاریابی در نظام بانکی، علت عدم تقاضای بهینه برای بانکهاست؟»

قبل از شروع بحث لازم است تعریفی اجمالی از موضوع داشته باشیم که ذهن خواننده نسبت به بعضی مطالب روشن گردد.

امروزه هر یک از بانکها سعی و تلاش می کنند که سهم بیشتری در بازار بدست آورند و رهبری بازار را در کنترل خود در آورند. یکی از عواملی که به بانکها در این امر کمک می کند، مفهوم مشتری گرایی و بانک است. در این راستا بسیاری بانکها تنها به الفاظی اکتفا کرده و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداخته اند.

کلید و رمز موفقیت اجرای عملی مفهوم مشتری گرایی در استراتژی بانک نهفته است. این استراتژی باید مبتنی بر حل مسئله و مشکل مشتری از طریق نیازهای آشکار و پنهان او در حال و آینده باشد. بانک باید نیازهای آینده مشتریان را پیش بینی کرده و سعی کند آنها را تأمین کند.

تأمین نیازهای موجود مشتریان به تنهایی کافی نیست، چرا که بانکهایی در ارائه خدمات موفق هستند که بتوانند به نیازهای آینده مشتریان پی ببرند و به بازاریابی توجه بیشتری کنند. به عقیده پیتر دراکر، دو شرط برای موفقیت هر مؤسسه ای، بازاریابی و نوآوری است.

در این پژوهش سعی بر آن است تا با تبیین مهمترین استراتژی های مبتنی بر مشتری گرایی که اجرای آنها موفقیت بانک را تضمین می کند به تحقق این امر کمک می کند.

این تحقیق کوششی بسیار اندک است در راه کمک به بانکها و سرانجام در راه اعتلای میهن عزیزمان. اگرچه در راه این پژوهش مشکلات عدیده ای از نظر زمانی، کمبود منابع و آمار و حتی مالی سرراهمان بود، ولی در حد توان و بضاعت از هیچ کوششی واگذار نکردیم.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.08 مگابایت
  • شماره ثبت: 706

خرید فایل

مقالات مرتبط

نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای…
قیمت: 78000 ریال نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن مقدمه: درجهان امروز که اقتصاد حرف اول را می زند و در جریان پر تلاطم اطلاعات ...
پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی - 7985
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی خدمات بانکی، در قالب pptx و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بازاریابی، تعریف خدمت و خدمات، انواع بازاریابی، بازاریابی خدمات، ویژگی خدمات، آمیخته بازاریابی خدمات... ...
تحقیق بازاریابی کروی - 9262
چکیده: در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود، بلکه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان ...
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) -
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 67 جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک ...
فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی…
عنوان مقاله: فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی قالب بندی: Word شرح مختصر در این مقاله مشتری، اهمیت مشتری، برخورد با مشتری، منافع دریافتی مشتری، انتظارات مشتری و رویکرد سازمان به ...
پاورپوینت بانکها و نقش آن در بازار پول و…
عنوان پاورپوینت: بانکها و نقش آن در بازار پول و سرمایه فهرست مطالب تعریف بانک پیدایش بانک دلایل لزوم پرداخت بهره اهمیت سپرده گذاری نزد بانکها از دیدگاه بانک انواع بانکها اهمیت ...
مقاله ای کامل در مورد بازاریابی - 12651
دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 مقاله ای کامل در مورد بازاریابی مقدمه برای درک مفهوم بازاریابی ابتدا باید بازاریابی را درک نمود. انجمن بازاریابی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.