- عنوان انگلیسی مقاله: SWOT Analysis using of Modified Fuzzy QFD - A Case Study for Strategy Formulation in Petrokaran Film Factory
- عنوان فارسی مقاله: آنالیز اسوات با استفاده از QFD فازی اصلاح شده- بررسی موردی برای تدوین استراتژی در مرکز تولید فیلم پتروکاران.
- دسته: مدیریت
- فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
- دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
چکیده ترجمه
استراتژی یک برنامه جامعی است که راهکارهای اصلی ارگانها را تعیین می کند و روشهای مناسب برای اختصاص منابع در جهت کمک به ارگان ها برای دستیابی به اهداف بلند مدتشان، پیشنهاد می کند. تغییرات محیطی و رقابت و نقطه نظرات مشتریان، مدیران به داشتن برنامه ای استراتژی متقاعد کرده است. در برنامه بررسی استراتژِیکی سوات، روشی موثر وجود دارد که می تواند برای بررسی نقاط ضعف و قدرت ارگانها و فرصت ها و تهدیدات خارج از ارگانها مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه این روش بسیار کارآمد است ولی در کاربرد آن مشکلاتی وجود دارد. برای مثال هیچ ابزاری برای تعیین اهمیت عوامل وجود ندارد و به احتمال زیاد این تعیین توسط انتخابات شخصی صورت میگیرد. در این مقاله میزان نقطه قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات توسط آرایش تابع کیفیت فازی محاسبه می شوند و استراتژی های مناسب برای سازمانها توسط HOQ یا خانه کیفیت، بدست میآیند. بنابراین، نیاز های مشتریان برای طراحان استراتژیک در این رویکرد رابطه میان نیاز های مشتریان و روابطی در بالای HOQ اهمیت دارند که به طور عددی محاسبه می شوند ودارای اثری بر فاکتورهای خارجی و داخلی سازمان هستند. به خاطر تصمیمات نامشخص در ایجاد عوامل، درنتیجه محاسبات در یک محیط فازی اتجام می گردد. در انتها، این راهکار در شرکت پتروکاران به عنوان مورد مطالعه عددی به کار برده می شود.
کلیدواژه
مدیریت استرانژیک، آنالیز اسوات، گسترش کارکرد کیفیت، نیازهای مشتری، مجموعه فازی
مقدمه
جهان امروزی با رقابت متراکمی پیچیده شده است. نیاز های مشتریان همیشه در حال تغییر است و مدیران توجه ویژه ای به برنامه های بلند مدت دارند. تغییر ماموریت و ویرایش استراتژی های جدید، بخشی از مسئولیتهای مدیران می باشند. مدیریت استراتژیک می تواند به عنوان مجموعه ای از تصمیمات و فعالیتهایی تلقی شود که توسط مدیریت شغلی در مذاکره با تمامی سطوح درون سازمانی برای تعیین فعالیتهای بلند مدت سازمانی انجام می شوند. فرایند مدیریت استراتژیک شامل سه مرحله می باشد:شکل گیری استراتژی، اجرای استراتژی و ارزیابی استراتژی می باشد. بررسی سوات ابزاری مهم برای شکلگیری و توسعه استراتژی می باشد. بررسی سوات مبتنی بر تراکم عوامل داخلی(قدرت و ضعف) و عوامل خارجی(فرصت و تهدیدات) برای سازگاری استراتژی ها است. پس از شناسایی این عوامل، استراتژی ها یی توسعه میابند که ممکن است براساس قدرت و حذف ضعف ها و بهره برداری از فرصتها و مقابله با تهدیدات ساخته شده باشند.
اطلاعات فایل
- فرمت: zip
- حجم: 0.65 مگابایت
- شماره ثبت: 411
خرید فایل
مقالات مرتبط
- تدوین استراتژی های مدیریت دانش - 9603
- تدوین استراتژی های مدیریت دانش، در قالب پاورپوینت و در 87 اسلاید، شامل مقدمه، چرا تدوین استراتژی مدیریت دانش؟، باز تعریف دانش، مدیریت استراتژیک دانش، برنامه ریزی استراتژیک مدیریت دانش، ارتباط مفاهیم ...
- دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل…
- اطلاعات فایل نویسنده: رضا احمدی دسته بندی: پاورپوینت قیمت: 4000 توماندانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک - مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت مقدمه استراتژی شرکت به توصیف جهت ...
- دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت…
- اطلاعات فایل نویسنده: رضا احمدی دسته بندی: پاورپوینت قیمت: 4000 تومانعنوان: دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)- مدیریت استراتژیک پیشرفته فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 81 اسلاید این ...
- انواع استراتژی های مدیریتی - 7794
- انواع استراتژی های مدیریتی، در قالب پاورپوینت و در 39 اسلاید دسته بندی: مدیریت » مدیریت استراتژی تعداد مشاهده: 489 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 39 ...
- دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله…
- اطلاعات فایل نویسنده: رضا احمدی دسته بندی: پاورپوینت قیمت: 4000 توماندانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت در این فایل بصورت جامع به بررسی ...
- دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله…
- اطلاعات فایل نویسنده: رضا احمدی دسته بندی: پاورپوینت قیمت: 4000 توماندانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت مقدمه تمام شرکت هایی که بعداً ...
- دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی…
- اطلاعات فایل نویسنده: رضا احمدی دسته بندی: پاورپوینت قیمت: 4000 توماندانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت مقدمه: در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی ...