دسته: سایر
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 650 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 17
دانلود مقاله رشته برق
طراحی کنترل کننده های فیدبک حالت بهینه بر اساس مجموعه ای از مدلهای سیستم
چکیده:
طراحی pss ها بر مبنای مدل تک ماشین - شین بی نهایت در یک سیستم قدرت چند ماشینه ، ممکن است ناهماهنگی این کنترل کننده ها را در پایدار سازی کل سیستم به دنبال داشته باشد . بعبارت دیگر هر چند هر یک از PSS ها در پایدار سازی یا بهبود پایداری مود محلی موثر است ، ولی عملکرد آنها در برابر سایر مودهای سیستم متفاوت بوده ، ممکن است در جهت ناپایداری سیستم عمل کنند . به منظور رفع این مشکل که به تداخل PSS ها موسوم است ، راه حل های متعددی در قالب به عنوان هماهنگ سازی PSS ها ارائه شده است .[12.10.8]
در بخش (5-2) در این مقاله ، ضمن توضیح مختصری درباره تداخل PSSها، روش طراحی PSS بر اساس مجموعهای از نقاط کار را به عنوان یک راه حل به کار می بریم.
در بخش (5-3) به طرح یک مسئلة جدید در زمینة طراحی کنترل کننده های بهینه فیدبک حالت می پردازیم . در این بخش ابتدا برای سیستم قدرت ، به طراحی فیدبک بهینه حالت پرداخته می شود . سپس ضمن تحقیق این مطلب که پایداری سیستم ممکن است با قطع سیگنال کنترل یکی از ماشینهای سنکرون به خطر افتد ، روش طراحی فیدبک حالت بر اساس مجموعهای از مدلهای سیستم مطرح می شود. در این روش کنترل فیدبک حالت چنان طراحی می شود که در بدترین شرایط ، وقتی سیگنال کنترل ورودی به یکی از ماشینهای سنکرون قطع شود پایداری کل سیستم به خطر نیافتد .
کلمات کلیدی:
فیدبک حالت بهینه
پایدارساز سیستم قدرت
طراحی کنترل کننده های فیدبک حالت بهینه
فهرست مطالب
استفاده از روش طراحی جدید در حل چند مسئله
- طراحی PSS&zwnj های مقاوم به منظور هماهنگ سازی PSS ها
تداخل PSS&zwnj ها
بررسی مسئله تداخل PSS&zwnj ها در یک سیستم قدرت سه ماشینه
استفاده از روش طراحی بر اساس چند نقطه کار در هماهنگ
انتخاب مجموعه مدلهای طراحی
-&zwnj مقایسه&zwnj عملکرد دو نوع پایدار کننده به کمک شبیه سازی کامپیوتری ۰
- طراحی کنترل کننده های بهینه ( فیدبک حالت ) قابل اطمینان برای سیستم قدرت
-) طراحی کننده فیدبک حالت بهینه
تنظیم کننده های خطی
-کاربرد کنترل بهینه در پایدار سازی سیستم های قدرت چند ماشینه
-طراحی کنترل بهینه بر اساس مجموعه&zwnj ای از مدلهای سیستم
پاسخ سیستم به ورودی پله
قیمت فایل فقط 9,500 تومان برچسب ها :