دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

دانلود مقالات - سایت 2016

پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی

تحقیق مقدمه‌ای بر محیط‌ بازاریابی صنعتی

مروری بر بازاریابی صنعتی بازار صنعتی با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی بازاری بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی مثل‌ روپانت‌ زیراکس، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری میکنند. بازار کالا و خدمات‌ سازمانی به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده: 231 مشاهده

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 37

حجم فایل: 24 کیلوبایت

مروری بر بازاریابی صنعتی

بازار صنعتی با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی بازاری بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی مثل‌ روپانت‌ زیراکس، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری میکنند. بازار کالا و خدمات‌ سازمانی به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ کننده‌ است‌ و همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ میدهد. شرکتهایی که‌ کالاها وخدمات‌ خود را به‌ دیگر سازمانها میفروشند، باید تلاش‌ کنند تا رفتار خرید سازمانی و همچنین‌ نیازها، منابع، انگیزه‌ها و فرآیندهایی که‌ این‌ رفتارها را شکل‌ میدهند را بشناسند. فرآیند بازاریابی صنعتی باید به‌ گونه‌ای طراحی و برنامه‌ ریزی شود تا نیازهای متنوع‌ هر بخشی از بازار را برآورد سازد. نیازهای هر بخشی از بازار بسیار متفاوت‌ از نیازهای سایر بخشهای بازار است‌. یک بازاریاب‌ علاوه‌ بر شناخت‌ خریدار صنعتی و فرآیند خرید آن، باید فهم‌ عمیقی از شرکت‌ داشته‌ باشدتا از چگونگی کاربرد بعضی از تکنیکها و ابزارهای سنتی بازاریابی که‌ سالها مورد استفاده‌ قرار گرفته‌اند و همچنین‌ فرصتها و چالشهای عمده‌ای که‌ این‌ تکنیک و ابزارها را در محیط‌ کنونی بازاریابی صنعتی ایجاد کرده‌اند، آگاهی یابند. بازاریابی صنعتی عبارتست‌ از تخلیه فعالیتهایی که‌ مبادلات‌ بین‌ مصرف‌ کنندگان‌ و عرضهکنندگان‌ صنعتی را در بازارهای صنعتی تسهیل‌ میکند. یک بازار صنعتی کلیه‌ سازمانهایی را شامل‌ میشود که‌ کالاها و خدمات‌ را برای تولید محصولات‌ و خدمات‌ دیگر خریداری نموده‌ و سپس‌ محصولات‌ و خدمات‌ تولی شده‌ را جهت‌ فروش‌ و یا اجاره‌ به‌ دیگران‌ عرضه‌ میکنند.

اهداف‌ آموزشی

توضیح‌ دهید که‌ چرا بازاریابی صنعتی را مطالعه‌ میکنیم‌؛

تفاوت‌ بین‌ بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرف‌ کننده‌ نهائی را درک کنید؛

ویژگیهای یک تقاضای صنعتی را تشریح‌ کنید.

ماهیت‌ رفتار خریدار صنعتی را درک نمائید.

انواع‌ مختلف‌ کالاها و خدمات‌ صنعتی را بشناسید.

میان‌ انناع‌ مختلف‌ مصرف‌ کنندگاه‌ صنعتی تمایز قایل‌ شوید.

اهمیت‌ محوری تدوین‌ استراتژی و برنامه‌ ریزی برای تلاشهای بازاریابی صنعتی را درک کنید.

رئوس‌ مطالب‌ فصل‌

مروری بر بازاریابی صنعتی

چرا بازاریابی صنعتی را مطالعه‌ میکنیم‌.

بازاریابی صنعتی چه‌ تفاوتی با بازاریابی مصرف‌ کننده‌ دارد؟

ویژگیهای تقاضای صنعتی

ماهیت‌ رفتار خرید صنعتی

طبقه‌بندی کالاها و خدمات‌ صنعتی

مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی

تدوین‌ استراتژی و برنامه‌ریزی بازاریابی صنعتی

روال‌ این‌ کتاب‌

  • تحقیق مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی مدیریت
  • مدیریت
  • بازاریابی
  • بازاریابی صنعتی
  • تعریف بازاریابی
  • تعریف بازاریابی صنعتی
  • تحقیق مقدمه‌ای بر محیط‌ بازاریابی صنعتیتحقیق
  • مقدمه‌ای
  • بر
  • محیط‌
  • بازاریابی
  • صنعتی

خرید فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.